Saturday, April 16, 2011

Cinta Tiga Segi

Lagu ni mengisahkan seorang lelaki yg berdendam dengan kekasih die yg curang satu mase dulu.
Lagu ni dinyanyikan sebelum laki ni membunuh kekasih die kt dalam terowong Jalan Rahang, Seremban.
Walaubagaimanapun laki ni terganggu dengan hantu kekasih die yg mengerikan dan menjijikkan.
Apakah masalah sebenar yg dilalui oleh laki ni sebelum die membunuh kekasih die?
Ikutilah kisah lagu ni..
"Bertahun sudah ku ingin membunuhmu

Akhirnya kau hadir di depan ku

Sukarnya untuk ku mengikat tubuhmu
Kerna seluruh tubuhmu berbau



Tapi bangang !!!

Kenapa kau tak mandi dahulu
Tak sampai lagi, sudah sebatu
berbau...



Mengapa ini teman harus berlaku

Baunya macam kuku, yang dah bercagu
Sedangkan aku pernah dulu
Kena juga cagu
Tak sanggup aku
Kehilangan kuku



Kau ibarat

Peribahasa "isi dan kuku"
Kalau nak tahu
"Isi" itulah cagu mu



Eh !!! terlupa lak aku

Nak membunuh mu
Asyik cerita kuku dengan cagu mu
Sedang aku, cuma mahu
Membunuh dirimu
Tak sanggup aku terbau cagu mu



Tapi bangang !!!

Kenapa kau tak mandi dahulu
Tak sampai lagi, sudah sebatu
berbau...



Andai kau pinta untuk melepaskanmu

Banyaklah cantik muka mu !!!
Jikalau sekarang ku belum membunuh mu
Mungkin aku mati dulu

Bau... cagu mu..."

Petikan dari Aku sempoi, Diubah sedikit dari aku :)

0 comments:

Post a Comment