Saturday, April 2, 2011

24/7 with sayang !


Isnin, Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat, Sabtu dan Ahad. Dalam setiap hari hari ni berapa kali kau orang ada jumpa and lepak dengan buah hati korang ? Agagaga, Seriously aku setiap hari jumpa buah hati aku kot :)
 every weekend naik genting lepak lepak sambil slowtalk and borak borak kosong. Ade la satu hari tu nak dijadikan cerita kereta aku kene langgar dengan bas ersiaran ipoh. Lucky gila Turtle aku tak calar langsung :P  LOL. Memang cool gila lah. Si Ekin ni mengamuk gila fight dengan pemandu bas tu yang kitorang tak salah ! Gila ke ape? die minta aku 2k untuk repair bas die yang kemek. LOL :D ok back to the story, Korang mesti tau kan Taman kt Genting tu ? aku lepak tgk sunset kat sana. Memang best gila. Beli KFC nugget, Hot milo and chocolate sambil layan view. Dengan sejuk bagai kt sana :) TY sayang.

0 comments:

Post a Comment