Monday, July 12, 2010

kerja oh kerja !

okay , aku sekarang baru je bekerja dengan company neezy dot com . company ICT yg mana menepati skop2 kerja yang aku mahu selepas belajar di giatmara . sekarang masih belum masanya lagi untuk aku relaks , sebab besarrr gile tanggungjawab yang En. Nizwan amanah kan pada aku . aku ni bukan superb sgt . so bnyk yang aku perlu belajar lagi . klw ckp pengalaman pun , sikit sgt . blm masak @ matang lg pengalaman aku . so , aku cuma mahukan yg terbaik je dalam tempoh bekerja ni .

okay , good news :)
en. nizwan telah pun mmberi aku tanggung jawab yg lg besar ! aku kini telah diberikan amanah dgn menjaga , mentadbir neeze network . walawpun knowldge aku zero dlm business , tp dgn guide en. nizwan , aku percaya yg aku pun blh . aku nk jd org luar biasa . jadi aku perlu berusaha luar biasa .

0 comments:

Post a Comment